OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANIH PRIGOVORA
(čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 19/22, 56/23))
- Pisani prigovori koji se odnose na kvalitetu naših usluga mogu se dostaviti:
- pismeno u poslovnom prostoru na protokol
- putem pošte na adresu: ČISTOĆA CETINSKE KRAJINE d.o.o., 126. brigade HV-a 13, 21230 Sinj
- elektroničkom poštom na e-mail: info@cistoca-ck.hr ili na telefaks 021/821-078.
- Davatelj usluge će bez odgađanja u pismenom obliku putem pošte ili elektronske pošte potvrditi primitak prigovora potrošača.
- Davatelj usluge će u roku od 15 dana u pisanom obliku putem pošte ili elektroničke pošte odgovoriti na prigovore potrošača iz točke 1. ove obavijesti, jasno se izjašnjavajući prihvaća li osnovanost prigovora potrošača.
- Ukoliko potrošač nije zadovoljan odgovorom Davatelja usluge, može podnijeti Reklamaciju Povjerenstvu za zaštitu potrošača na sljedeći način:
- pisanim putem na protokol Društva s naznakom: „Reklamacija za Povjerenstvo za zaštitu potrošača„
- putem pošte na adresu: ČISTOĆA CETINSKE KRAJINE d.o.o., 126. brigade HV-a 13, 21230 Sinj, s naznakom: „Reklamacija za Povjerenstvo za zaštitu potrošača“
- elektroničkom poštom na adresu: info@cistoca-ck.hr s naznakom: „Reklamacija za Povjerenstvo za zaštitu potrošača“.
ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA: https://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za%C5%A1titi-potro%C5%A1a%C4%8Da